rejestracja w fit.plrejestracja
crosscore zumba fitness taniec poradnia dietetyczna super Pani twardziel sex i przemoc drabina jakuba fitness projektowanie stron internetowych

Prawidłowe pompki klasyczne

Popularne pompki to jedno z najprostszych ćwiczeń jakie można wykonać w domu. Jednak wbrew pozorom tu także liczy się technika. Zobacz jak zrobić prawidłowe pompki

pompkiPompki są idealnym treningiem kształtującym mięśnie klatki piersiowej, barów, ramion oraz tułowia i brzucha. Największą ich zaletą jest jednak to, że można je wykonać dosłownie wszędzie i to bez żadnego sprzętu. A efekty? Poprawa kondycji i wytrzymałości oraz w zależności od intensywności treningu poprawa rzeźby lub zwiększenie masy mięśniowej.

Jest wiele sposobów ćwiczenia pompek. Można je robić na jednej ręce, z przyklaśnięciem lub ze złączonymi dłońmi. Zanim jednak aż tak utrudnisz sobie zadanie sprawdź czy potrafisz wykonać poprawnie klasyczną pompkę.

Jak zrobić pompkę klasyczną?

  • Połóż się na brzuchu. Dłonie rozstaw na szerokość barków i unieś się do góry opierając ciężar ciała wyłącznie na palcach stóp i dłoniach.
  • Zwróć uwagę by kręgosłup był idealnie wyprostowany.
  • Napnij

    mięśnie brzucha

    i pośladki.
  • Pompki wykonaj opuszczając i unosząc ciało jedynie przez ugięcie ramion.
  • Opuszczając się zadbaj o to by klatka piersiowa dotknęła podłogi, ale ciężar ciała cały czas spoczywał wyłącznie na rękach i stopach.

Zobacz także:

www.kulturystyka.fit.pl

 

tagi: pompki, tradycyjne pompki, klasyczne pompki, prawidłowe pompki, robienie pompek
Skomentuj ten artykuł Wszystkie komentarze Zobacz inne dyskusje
Ja właśnie tak zaczynałem pompki. Teraz idzie trening z przyklaśnięciem. Choć na początku rzadko kiedy się udawało, teraz mogę wystukiwać nawet melodię :D

Anonimowy | 2010.12.23, 10:12:06
POZOSTAŁE ARTYKUŁY Z TEGO DZIAŁU:
Trening siłowy bez obciążenia - kalistenika to jest to!
Trening siłowy bez obciążenia - kalistenika to jest to!
Nogi - dlaczego warto trenować?
Nogi - dlaczego warto trenować?
Trening mięśni ud
Trening mięśni ud
Wyciskanie sztangi leżąc
Wyciskanie sztangi leżąc
Trening mięśni brzucha
Trening mięśni brzucha
Trening mięśni nóg
Trening mięśni nóg
Trening mięśni pleców
Trening mięśni pleców
Trening mięśni klatki piersiowej
Trening mięśni klatki piersiowej
Trening mięśni naramiennych
Trening mięśni naramiennych
Trening mięśnie ramion
Trening mięśnie ramion